Español   Català    English

Preguntes freqüents

Qui dissenya els estampats i els productes de la blu?

Tots els nostres estampats i productes estan dissenyats per l’Anna. L’Anna és dissenyadora d’estampats, amb una experiència de més de 30 anys a peu de màquina, dissenyant per marques punteres en moda infantil i de la llar. Si voleu, podeu veure un recull de la seva trajectòria clicant aquí.

Teniu una botiga física a on poder veure els vostres productes?

Sí, hem obert el nostre estudi al públic, perquè sabem que no hi ha res com veure, tocar i sentir el tacte de les teles i els diferents productes abans de comprar.

A més, ens encanta poder conèixer i parlar amb les persones que vénen a la blu i aconsellar-les sempre que podem!

Estem al barri de Gràcia de Barcelona, al carrer Sant Cristòfol 15, al costat del Mercat de la Llibertat.

Clica aquí per veure’n tots els detalls: localització, horaris, activitats,…. T’hi esperem!

Què és un fat quarter?

Un fat quarter (FQ) és un terme que s’usa habitualment en patchwork per referir-se a peces de tela que mesuren aproximadament uns 45 x 55 cm.

Els fats quarters de la blu s’agrupen en panells de 9 peces d’estampats coordinats, els 9 estampats que componen cada col·lecció. D’aquí el nom del producte “All in One” (tota la col·lecció d’estampats en un panell).

L’ús dels fat quarters és molt divers: pots tallar-los per fer-ne tires o peces més petites per treballar un quilt o usar-los directament combinant-los per fer projectes petits o grans.

Què és un bundle?

Un bundle és un terme que s’usa habitualment en patchwork i es refereix a un paquet de fat quarters de teles seleccionades per fer una harmonia de colors.

Els bundles de la blu són un tast dels 9 estampats de cada col·lecció en format panell de fat quarters. Per cada col·lecció d’estampats hi ha un bundle.

Haig de rentar la tela abans de fer-la servir?

No és necessari que rentis les teles abans de fer-les servir, però si ho vols fer, segueix les instruccions a la pàgina “Les nostres teles” o a la pàgina de cada producte.

Com haig de rentar i tenir cura de les teles?

Trobaràs les recomanacions de com rentar i cuidar cada tela a la pàgina “Les nostres teles” i també a la pàgina de cada producte.

Quan encaro les peces dels panells no sempre coincideixen. Perquè passa?

Pot ser que en algun cas quan retalles les peces d’un panell i les encares per cosir-les no encaixin del tot. Això es deu a possibles tensions desiguals de les teles durant el procés d’estampar-les. Però no et preocupis, perquè tots els panells i les seves peces estan dissenyats amb una folgança per assegurar que el producte final cosit sempre quedi bé. Amb la planxa pots ajudar a donar forma a la peça abans de cosir-la, si vols.

Els colors de les imatges són precisos?

Totes les imatges del web han estat realitzades amb la intenció que reflecteixin al màxim el color real de cada estampat, però tot i així no ho podem assegurar, ja que els colors es veuen diferents en diferents pantalles.

En cas que tinguis dubtes o necessitis ajuda, contacta’ns. Estarem encantades d’ajudar-te.

Teniu newsletter?

Sí, tenim newsletter. Us hi podeu subscriure aquí. Enviem 2 newsletters al mes, una amb les novetats de la blu i l’altra amb un tutorial.

On envieu les comandes?

Enviem a tota Europa Comunitària.

Com faig una comanda?

Per fer una comanda has de triar els articles que desitges en unitats i en el cas de les teles a metres, a més, has d’escollir l’amplada de la tela (140 cm o 280 cm) i la llargada que vols. Clica el botó “Afegir a la cistella” per cada article.

Un cop hagis triat tots els articles que desitges, fes clic a la cistella de la part superior dreta de la pàgina i veuràs tots els articles que has seleccionat. Revisa que tot estigui correcte, nombre d’unitats i amplada i llargada de teles. Posa el codi del cupó promocional, si en tens algun, per tal que s’apliqui el descompte.

Si tot està correcte, clica a “Ves a caixa” per finalitzar la compra. T’apareixerà una pàgina on et demanarem on vols que s’entregui la teva comanda. És molt important que indiquis l’adreça detallada (número de la casa i pis!) i un mòbil on se’t pugui contactar en cas que el missatger no et localitzi.

Si vols rebre factura de la comanda, aquí podràs posar les dades de facturació.

També pots enviar-nos un missatge omplint el formulari, si tens algun comentari sobre la teva comanda o vols algun requisit especial.

Escull la forma de pagament i clica a “Realitza la comanda” per fer efectiva la compra.

Finalitzat el procés, començarem a preparar-ho tot perquè ho rebis el més aviat possible!

Necessito estar registrat/da amb un compte per fer una comanda?

No. Pots fer una comanda sense estar registrat amb un compte, però et recomanem que et creis un compte perquè et permet mantenir un registre de totes les teves comandes, així com la possibilitat de comprovar l’estat d’una comanda. I més avantatges que vindran aviat… 😊

Com puc registrar-me i crear el meu compte?

Pots crear i activar el teu compte aquí.

Quins tipus de pagament accepteu?

Acceptem Visa, MasterCard i també transferència bancària. En aquest últim cas la comanda sortirà un cop puguem validar l’ingrés al compte bancari.

Què puc fer si el meu pagament es rebutja?

No volem que això passi! Et recomanem que facis les següents comprovacions per assegurar que tot està bé:

  1. Repassa el número de targeta, la caducitat i el número de seguretat.
  2. Assegura’t que la targeta està vigent, que no estigui caducada.
  3. Podria ser que l’emissor de la teva targeta hagi rebutjat el pagament. Nosaltres no rebem cap comunicat al respecte. En aquest cas, et recomanem que el contactis per tal que t’ajudi a solucionar el problema.

Si cap d’aquestes comprovacions funcionen i creus que nosaltres et podem ajudar, contacta’ns a hola@lablu.barcelona. Estarem encantades d’ajudar si podem!

Les ofertes s’acumulen?

No, les ofertes no s’acumulen. En cas que disposis de més d’un codi promocional vigent, tria el que prefereixis utilitzar.

Quant tarda en arribar una comanda?

Les comandes solen sortir el migdia del dia després d’haver-se realitzat (dies feiners), excepte si es fan abans de les 10 h del matí, que ens esforcem per tal que surtin el mateix dia. 

Una vegada han sortit de la blu, acostumen a tardar 24 / 48 hores en arribar a destí. Tu esculls el servei de missatgeria que vols que et serveixi la comanda en el moment del pagament.

Quins dies envieu?

El nostre web www.lablu.barcelona està obert 24 hores al dia, 365 dies l’any i les comandes es preparen de dilluns a divendres, excepte si són dies festius. També ens prenem dies de descans al llarg de l’any, per Nadal, Setmana Santa i a l’estiu, que t’anunciarem amb temps per tal que puguis preveure les teves comandes.

Quines tarifes d’enviament apliqueu?

En el moment de pagament tu esculls el servei de missatgeria i, per tant, la tarifa del servei.

Devolucions

Esperem que gaudeixis molt de tot el que has comprat però, en cas que ho necessitis, la blu t’ofereix la possibilitat de retornar els articles no personalitzats (panells “All in One” de fat quarters i productes de la gama “Cut & Sew”) durant els 14 dies següents a l’entrega.

En el cas de la tela a metres, com que totes les teles es tallen per encàrrec, i per tant són personalitzades, no oferim reemborsaments excepte si els productes són defectuosos o estan danyats.

Les vendes d’Instagram són definitives.

A la blu inspeccionem tots els articles curosament abans d’enviar-los. En el cas improbable que rebis un producte defectuós o danyat, o si has canviat d’opinió sobre els productes no personalitzats, posa’t en contacte amb nosaltres per correu (hola@lablu.barcelona) durant les 24 hores després de rebre la comanda explicant-nos el motiu de la devolució, una imatge del producte amb el defecte i envia’ns la teva compra al nostre estudio del Carrer Europa 13, 3B, 08028 Barcelona, en un termini de 14 dies amb el número de la teva comanda i el número de seguiment de l’enviament. El producte s’ha d’enviar amb l’embalatge original.

Et recomanem que enviïs les devolucions per correu certificat per tal que tinguis un comprovant de l’enviament. Et reemborsarem les despeses d’enviament si el producte està defectuós o danyat. En qualsevol altre cas, les despeses d’enviament de la devolució són a càrrec del comprador.

Si tens qualsevol pregunta, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres. Estem per ajudar-te!

Què es considera un producte defectuós o danyat?

De forma excepcional podem rebre teles de l’estampador amb petits defectes que podem passar per alt al preparar les comandes. Els defectes poden ser petites decoloracions, errors d’estampació o, en el pitjor dels casos, un petit forat en el teixit. Si creus que has rebut un article amb un defecte, si et plau, segueix les indicacions de l’apartat “devolucions”.

Feu prevenda? Quina és la vostra política de prevenda?

la blu pot oferir prevendes per productes que creiem que poden tenir una alta demanda o per articles que s’estampin en lots petits. Aquests articles estan degudament etiquetats com a “prevenda” a la pàgina de cada producte.

Quan fas una comanda de prevenda vol dir que estàs reservant una tela o un producte pagant-lo per avançat, abans que ens l’envïi l’estampador. El producte t’arribarà 24 / 48 hores després que ens arribi a nosaltres i puguem preparar la teva comanda. El temps estimat d’entrega estarà clarament indicat en cada producte de prevenda. Si per algun motiu fora del nostre control hi hagués alguna incidència, ens posarem en contacte amb tu per tal que estiguis al cas de la situació i buscarem la millor solució conjuntament.

Totes les prevendes són vendes finals. Les prevendes no es poden cancel·lar o modificar.

Si has fet una comanda múltiple de productes ja disponibles i de productes de prevenda, tens l’opció de rebre la comanda completa un cop estiguin disponibles tots els productes. En aquest cas indica-ho en un missatge a la pàgina de pagament.

Abrir chat
1
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?